Dresses for success

 
Ovanligt nog fyndade jag denna på Gina Tricots rea. Brukar aldrig hitta något på rean, då det nästan alltid är konstiga färger och storlekar. Men titta, är den inte underbar! Helt klart värd dom 49:- jag lade ut för den iallafall. Korsettliknande urringning och snörning därbak, spetsliknande tyg i underbart material. Alla rätt. Dessutom kan man skippa bh:n i denna klänning då den redan är "inbyggd". Toppen!
Köpte även en klänning i sidenmaterial från VILA, lila blommor på vit bakgrund och med avtagbara axelband. Supersöt, lägger upp ett kort så fort jag får tid. Nu kommer min vän Astrid och hennes familj över på middag, ha en trevlig kväll, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: heej

Få gratis smink här!: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586

2008-08-06 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0