Fredags outfit



Kom hem sent igår så gårdagens outfit får bli idag. Har blivit lite av en dålig vana att lägga upp dagens outfit dagen efter. Det ska det bli ändring på! Hursomhelst, igår vart jag bjuden på fest hos mallan. Så vid sju tog jag bussen ned till stan och gick hem till sigge där vi också mötte upp frida. Sen tog vi bussen från centralen vidare mot festen. På bussen satt ett gäng som vi kände igen genom mallan och vi antog att dom också skulle till festen. Med vårat dåliga lokalsinne visste ingen av oss vart vi skulle så vi kom fram till att det enklaste vore att följa efter dom andra gästerna. Oturligt nog delade dom på sig, sa "vi ses snart" och gick åt två olika håll. Vi chansadem alltså, och fel skulle vi såklart ha. Underbara mallan kom då och mötte oss och så var det igång. Jättemånga trevliga människor där som jag aldrig träffat förrut så det var jättekul! Idag ska jag träna, sen ta ett lååångt skönt bad, läsa lite i En shopaholics bekännelser och baka en efterrätt till ikväll då det blir tjejmiddag hemma hos mallan, kommer bli skittrevligt det med! Jag kommer glänsa med mina fantastiska kokkonster... Hoppas ni uppfattade ironin i det?

Detta hade jag iallafall på mig igår:
Svart klänning, Vila
Svarta leggings, Gina Tricot
Svarta pumps, Vagabond
Brun skinnjacka, Carlings (syns inte på bilden, men var tvungen att skriva för att väga upp med allt det svarta)
Till mitt försvar kan jag säga att jag hade röda tånaglar och turkosa örhängen från Italien som tyvärr inte syns med på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0