Magnum


Läge för en försenad vårstädning?

Kom precis hem från en joggingrunda med mamma. Nu har den där sköna känslan kommit som man får efter att man tränat, en slags behaglig trötthet eller snarare ett lugn.
Imorse passade jag på att rensa min överfyllda sminkväska ute i det ovanligt fina vädret ute på altanen. Nästan hälften slänges eller skänktes bort till min förväntansfulla lillasyster. Tänk att jag släpat på så många dåliga, fula, trasiga och tomma sminkartiklar! Efter det tog vi en promenad ner till badet, på vägen dit passade jag på att köpa nya Magnum Mayan Mystica. Ingen har väl missat den välgjorda reklamen med Eva Longoria som frontfigur? Och jag hoppas verkligen att ingen har missat själva glassen. Den är helt fantastisk, så god som bara Magnum kan vara. Min absoluta sommarfavorit med sin speciella smak av kanel och honung. Och Eva Longoria är så sjukt snygg! När jag ser henne känner jag verkligen en längtan att färga tillbaka till mitt mörkbruna hår.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

magnum glass är så gott :)

2008-07-10 @ 22:25:55
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0