Otrolig tur



Jag kan knappt fatta det, jag hittade två femhundringar idag. Dom låg bland presentkort i ett kuvert där det stod "Grattis Malin 15 år". Från min femtonårsfödelsedag, jag kan inte fatta att jag faktiskt inte köpt upp dom?! Det var ju evigheter sen. Hursomhelst åkte jag ner på stan i ren lycka för att möta kerran och sofia.Vi tog en lunch på Cafe 018 och prövade alldeles för mycket skor. Det är sjukt hur mycket underbara skor det finns, men med tanke på att jag redan köpt tre par denna månad bör jag ta det lite lungt på den fronten. Egentligen hade jag planerat att köpa chinos, en liten axelremsväska, bikini och underkläder men istället gick pengarna åt till annat. Men jag menar, sen när köper man bara det man faktiskt planerat att köpa? Så många hinder på vägen! Detta hade jag iallafall på mig:

Jeanstop med snörning på ryggen, SWE
Vita jeans, Monki
Bruna sandaler in kilklack, Tamaris
Brun väska, Wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0