Sex and the city the movie

Charlotte, Miranda, Carrie, Samantha
I Söndags valde jag och två tjejkompisar, som så många andra, att se Sex and the city the movie. Salongen var som väntat fullsatt. Två och en halv timme av både skratt och gråt. Jag måste säga att filmen överträffade serien! Karaktärerna är ännu tydligare än innan och dessutom uppfyller filmen behovet av snygga kläder, underbart lyxiga storstads miljöer och för att inte tala om fantastiska skor. En film väl värd att se, enligt mig ett måste. Sex and the city är ändå grunden, modern, förfädern till alla dagens tjejserier. En riktig feel-good film. Jag gick ifrån biosalongen full med inspiration och en enorm längtan att flytta till New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0